[中立] Violet Teacher
NEW1 026 card zhCN.png
类型 随从
职业 中立
来源 专家牌
稀有度 稀有
艺术家:James Ryman
card ID:NEW1_026

紫罗兰教师 (EN:Violet Teacher ) 是一张中立随从牌

来源信息

紫罗兰教师来自经典卡包,金色版本可通过经典卡包、竞技场奖励、赛季宝箱、合成等方法获得。

衍生物

NEW1 026t card zhCN.png

使用说明

紫罗兰教师是一张非常需要配合的卡牌,如果你单独使用她,那么这张卡就仅仅只是一张4费3/5的白板。当你搭配大量低费法术使用这张卡的时候,你就可以获得额外的随从。所以,当敌方场上有紫罗兰教师的时候,你也需要尽早的消灭她。

卡牌描述

语言版本卡牌名卡牌效果
简体中文紫罗兰教师每当你施放一个法术,召唤一个1/1的紫罗兰学徒。
英文Violet TeacherWhenever you cast a spell, summon a 1/1 Violet Apprentice.
繁体中文紫羅蘭教師每當你施放法術,召喚一個1/1紫羅蘭學徒
日语ヴァイオレット・アイの講師[x]自分が呪文を使う度1/1のヴァイオレット・アイの徒弟を1体召喚する。
语言版本描述文本
简体中文要是你不专心听讲,你就会被变成一只猪,然后你的名字就会被写在黑板上。
英文If you don't pay attention, you may be turned into a pig. And then you get your name on the board.
繁体中文如果你不專心,你可能會被變成豬。然後名字會被記在黑板上。
日语講義に集中しない徒弟は、ブタに変えられるっていうウワサだ。先生にブタれないように、しっかり講義を聞いた方がいいな。

台词

台词

登场

Pay attention, class!

攻击

Instruction begins!

常见问题解答

  • 问:如果你有关于紫罗兰教师的问题,请在这里添加。
    • 答:

背景

The Violet Eye is a secret sect founded by the Kirin Tor of Dalaran to spy on the Guardian of Tirisfal, Medivh, in his tower of Karazhan. Though Medivh is believed to be dead, the Violet Eye remains in Karazhan, defending against the evil that appears to have taken hold in the absence of its master.

It is unknown whether Medivh's apprentice Khadgar was a member of the Violet Eye, or whether he knew of their activities at the time (though he does seem to be aware of them now).

轶事

原画

Violet Teacher full.jpg

参考和注释

0.0
0人评价
avatar